life is a bitch

Jag kunde inte somna igår, det slog mig precis när jag gick och la mig vilket datum det var. Då vart det mycket tankar som dök upp, tiden har gått så otroligt fort, men ändå långsamt. Sjukt.. Jag blev väckt imorse och så drog mamma med mig ut på en promenad. Fast det var rätt skönt ändå. Nu sitter jag vid köksbordet med min bror. Han försöker få uppmärksamhet men lyckas inte speciellt bra. Nyaste klädkatalogen ligger på köksbordet, den har olika funktioner för många har jag märkt. Mamma och jag kollar igenom den för att kolla på kläderna. Medan min bror bläddrar igenom den för att kolla på rumpor, underkläder och snygga tjejer. Dreglade gjorde han nog också... haha, så söt är han ibland alltså. Nu ska jag försöka få tag på johanna, för tydligen är allting ändrat inför nyår IGEN. Jag blir så irriterad, haha. Måste tjejer vara så jävla omständiga?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0