men det är inte mig du ser

Det blev så att vi åkte in på mellandagsrean iallafall, och jag överlevde. Dock tyckte jag inte att det fanns sådär jättemycket, inte mycket som föll mig i smaken iallafall. Jag fick med mig en mössa, värmeskyddande spray, strumpbyxor och ett par leggings hem. Men jag är nöjd ändå. Som det ser ut nu så blir det nog ett besök i Linköping imorgon istället, får se om jag hittar någonting mer där. I vilket fall som helst så ska jag träffa Edija imorgon, åker vi till Lkpg så följer hon med, åker vi inte så ska jag träffa henne inne i stan. Det blir bra! Jag sitter och funderar på vad kvällen bjuder på idag, jag får fortsätta klura på det och se om någon har något roligt att erbjuda. Nu ska jag äta mat.

kyssmäh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0