no tears for you tonight

Jag tänkte försöka mig på ett lite längre och lite gladare inlägg idag. Idag har varit en helt okej bra dag faktiskt, rätt lugn dag. På första lektionen fikade vi, eftersom det tydligen var sista teckenspråkslektionen innan jul och innan praktiken. Sen försvann mattelektionen förbi rätt snabbt också, trots att jag fastnade med de där jäkla procenten igen. Det är så inte min grej.

Sen var det då fredagshåltimmen, som tur var hade Henke och Denis bestämt sig för att skolka från sin lektion så jag fick äran att umgås med dem. Himla trevligt, vi tog en biltur till donken och hade ett djupt samtal om kärlek kan man säga. Fotolektionen försvann också rätt snabbt, vilket man inte tror när man sitter på spårvagnen påväg dit och vet att det är två och en halv timme kvar tills man slutar. Men en rätt oseriös fotografering i studion med Moa gjorde det hela lite roligare. Bussresan hem bjöd på ännu mer djupa samtalsämnen med Moa, riktigt trevligt.

Nu har jag precis lämnat köksbordet och den heta diskussionen om var och hur fasen vi ska fira jul i år! Jag lämnar resten av familjen till att bestämma det, så åker jag till Isabella och myser istället. Ska bli riktigt mys att träffa henne, det var sjukt längesen och vi har mycket att ta igen. Efterlängtat. Imorgon är det lördag, då hoppas jag på en fika med världens bästa Larsson!

kyss mig & adjö, som jag brukar säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0