people never stop suprise me

Vilken jäkla dag! Jag är helt slut och skulle helst av allt vilja gå och lägga mig redan nu, men det har jag inte tid med. Jag ska alldeles strax iväg och möta mor min och göra ett besök på mitt absoluta favoritställe, vårdcentralen. Ironi det där om favoritställe dock. Men jag ska nog överleva! Galen dag, hade sovmorgon imorse och trots det så orkade jag inte upp ur sängen när jag borde ha gått upp. Så stressade ihjäl mig typ, lyckades även bränna sönder fingret på plattången, inte så skönt kan jag lova. I skolan på temalektionen så pluggade jag & johanna som fasen, jäklar va effektiva vi var. Dock så vände det rätt snabbt när vi kom till nästa lektion, då skrattade vi oss igenom en hel mattelektion. Då vi egentligen borde ha pluggat arslet av oss eftersom vi har nationella imorgon. Johanna är galen, men satan så mycket roligare hon gör allting. Idag har vi haft vattenkrig, hahah galet! Så har vi även disskuterat att människor aldrig slutar förvåna än, iallafall inte mig. Igårkväll skrattade jag åt allting för att det var så jäkla patetiskt, jag orkar inte bry mig. Naej, nu ska jag iväg, sen är det plugg som gäller & kanske övningskörning om det hinns med. Herregud, ge mig lov! 

och du johanna laaarsson.
you know we can do this babe.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar dig, " kindha & jag vi är goda vänner , och helt jävla dumma i huvvet " <3

2009-12-09 @ 20:21:09
URL: http://johannaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0