step up

Jag sitter just nu hemma hos familjen Larsson, med lilla fröken larsson i knäet! Himla mysigt. Det är julmys som gäller här, vi har ätit gröt, bytt julklappar. Johannas pappa håller på och försöker få upp granen, men om man lyssnar på alla svordomar som kommer från vardagsrummet så tror jag inte det går så bra för honom. Vi får se vad som händer här näst, det lutar åt att fortsätta myset fast tillsammans med lindöpojkarna. Men vi får se om det blir så. Nu ska jag kittla johanna så att hon och hennes beniga arslet flyttar på sig, jag har ont i benen. Måste dock tillägga att jag tycker om henne ändå, fick nyss finaste julklappen. Inte många som lyckas få mig att gråta när de ger mig presenter. haha.

Kyss määh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0