stronger than yesterday

Kvällen igår kunde inte ha varit bättre. Helt klart roligaste kvällen jag varit med om på länge. Jag mötte Johanna vid södertull, så tog vi bussen mot Maja. När vi klev av så var johanna helt övertygad om att hon hittade till Maja, även om varenda jäkla hus ser likadant ut. När vi irrat omkring i typ en kvart så ringde jag Maja, då visade det sig att vi gått helt fel, det tackar vi Johanna för. Tillslut kom vi iallafall fram till rätt hus, och träffade alla de andra tjejerna. Blinkande glas, dans, fina tal och massa massa skratt. Kvällen var toppen!

Tack tjejer, jag tycker om er galet mycket!


Kommentarer
Postat av: Moa

menar det! helt klart en klockren kväll och den måset göras om!

Tack för allt och talet var gudomligt fint! :D <3

2009-12-19 @ 18:48:46
URL: http://moahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0