when you really love someone

Jobbig natt, jobbiga drömmar, tungt att vakna upp. Kvällen igår var iallafall toppen, massa prat, mys och skratt. Det var både välbehövligt och efterlängtat. Isabella är underbar, och det är så otroligt skönt att man inte tappar den kontakten man har trots att man inte ses så ofta. Så skönt att veta att någon alltid finns där oavsett vad. När idol var slut så kom Isabellas pojkvän och hämtade oss, så fick jag skjuss hem. Nu har jag nästan precis vaknat, och ska snart göra mig i ordning. Ska in till stan först med mammi & pappi, hjälpa till som smakråd på julklappar till kusinerna. Sen vid halv tre ska jag möta min bästa johanna och ta en fika. Massa mys. Sen får jag se vart kvällen tar mig. Nu ska jag iallafall ta mig upp ur sängen!

Kyss mig och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0