wish it was diffrent this time

Himla trevlig kväll igår, det var kul att träffa lindöpojkarna igen. Jag och Johanna tog bussen dit och gick hem till Jacob, dit kom även Jonas och Oskar sen. Men Oscar försvann lika snabbt som han kom dit, haha. Efter mycket snack om mat så lyckades vi övertala pojkarna om att vi skulle ta Jonas bil och åka in till stan och käka. Skönt med kompisar som har körkort, haha, jag vill också ha! Efter käk och mycket snack även där så åkte jag hem. Nu har jag precis vaknat, sitter och äter frukost och väntar på att Johanna ska vakna. Jag ska in till henne idag med, mys. Ikväll blir det nog bara att vara hemma och mysa med familjen, julafton imorgon.
Hur snabbt går tiden egentligen?

Kyss määh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0