you don't want to hear a word from me

Jag ligger i min säng, i min nya mysdress. Jag är kär, den är helt underbart skön och extremt mysig. Mycket nöjd med resten av julklapparna också. Skapligt kär i min nya kamera också, även om jag inte riktigt vet om jag tycker om färgen än. Men det kan man väl vänja sig vid, huvudsaken är att den är bra i allafall. Julafton blev faktiskt bättre än jag förväntat mig. Eller jag hade inte förväntat mig någonting i och för sig, men det blev en bra dag. Först var vi hos mormor&morfar, där även kusinerna och morbror&anna var. Himla mysigt. Mina kusiner är mys. Sen åkte vi vidare till farmor&farfar, även där var det himla mysigt. Alltid lika mycket skratt. Så min julafton blev rätt lyckad trots allt. Även om den inte fick det mest lyckade avslutet, men det är uträtt nu. Imorgon, elelr idag såg jag nu att det blir, så kommer Johanna hit, det blir mys och är välbehövligt faktiskt. Nu ska nog jag och min magvärk somna i min nya mysdress, den är varm och skön. Jag ska stänga av mobilen också, inte inte inte skicka något sms. Det verkligen kliar i fingrarna, jag vill, men jag ska inte, nej. Haha, va patetisk jag låter.

Ae, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0