dreams should last a long time


Jag hade en riktig skitmorgon igår, ursäkta språket, men allt gick verkligen fel. Jag fick nästan springa till bussen efter att ha damsugat hela köket för att allt inte gick som jag ville. Dagen blev som tur var iallafall lite bättre, och efter skolan träffade jag och Jojaan Patte en stund. Det var allt för längesen, så det var trevligt att träffa pojken. Sen träffade jag Elin på stan och vi hamnade tillslut hemma hos henne med en film och massa svull. Mycket skratt blev det, men vi är ju som vi är när vi är trötta haha. Kvällen slutade med övernattning. Nu har jag precis kommit hem och möttes av inte speciellt roliga nyheter. Jag hoppas bara att allt blir okej och att det inte är något allvarligt som är fel, usch. Nu ska jag fixa mig lite och sen träffa Lovisa, jag hoppas hon kan lugna ner mig och få mig på bättre tankar, för nu är jag riktigt orolig .. PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

puss på mysfredag hanna och elin :D<3

2009-02-09 @ 10:02:02
URL: http://sweetduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0