feel a kind of fear when I don't have you near



Jag och Elin sitter och pratar om på msn att vi svävar runt och hoppar på moln, haha. We are so cute, men det är så skönt med någon som förstår precis vad man känner även om man inte kan förklara det med exakta ord. Idag är det söndag och som ni vet så tycker jag inte om söndagar. Dom är så tråkiga, sega och allmänt ångestfyllda på något sätt, haha. Det blir en lugn dag, plugga lite kanske. Jag hade hoppats på att träna ikväll, men vi får se hur det blir med den saken för ni anar inte vilken smärta jag har i magen, det är hemskt. Jag funderar på att bädda ner mig i min säng, det låter inte helt fel faktiskt. Imorgon har vi bara halvdag i skolan, vi slutar efter lunch vilket är rätt skönt. Vi har lektioner till halv fyra i vanliga fall. Så tack för det! PUSS

Kommentarer
Postat av: stoffe

du e ju alltid sjuk.. krya på dig :)

2009-02-01 @ 20:45:13
URL: http://christofferandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0