I can't say I'm sad to see you go


Det gick inget vidare att springa, jag blev så himla sur på min hörlur som åkte ut ur örat så fort jag sprang så det slutade med att jag gick istället, haha. Men det var skönt det med. Just nu sitter jag och pratar med folk på msn och lyssnar på musik, jag gör helt enkelt det jag inte borde göra. För egentligen borde jag sitta inne på mitt rum och plugga, men neherå. Det är mycket roligare att disskutera kaniner med Edija på msn, haha. Hon ger mig tips på hur man kan sova bättre också, och tydligen så ska man hoppa i sängen innan man lägger sig? Det är nästan så jag måste prova, fast jag tror min säng skulle gå sönder då. haha, nej nu är jag för trött för att va seriös känner jag. Nu ska jag gå och plugga, eller jag ska försöka iallafall, jag lovar. PUSS

Kommentarer
Postat av: Edija

hahahaha:D.. aah du den skulle knakaa den (A).. men nästa gng böör du nog pröva det (H):D.. Och känn dig inte ensam jag pluggade heller inte :$ ahha:P

Men nu ska jag dra mig o sätta mig vid dig o pussa på dig ^^. haha:D

PUSS!

2009-02-05 @ 07:47:15
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0