more than anyone

I natt har jag sovit hos Elin, alltid lika mys. Jag gillar när hon är så trött precis innan man ska somna, igår låg hon och yra om att jag var som en sån där ängel som satt på hennes högra axel. Fast jag var ingen ängel utan jag såg ut som den lilla söta saken i Iceage, som är en korsning mellan en bäver och något annat djur. Hon är så söt, haha. Idag har jag träffat Johanna, fast jag åkte hem rätt skapligt för hon mådde inget bra och jag vill absolut inte bli sjuk. Så det är rätt illa att jag nu sitter här och fryser och mår sjukt illa, usch. Jag tänkte gå och sova och hoppas på att det släpper till imorgon. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

men zits i Iceage är bäst :D<3

2009-02-16 @ 22:17:47
URL: http://sweetduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0