save tonight, let's delay our misery

Jag är trött, jag borde gå och lägga mig vid typ nio på kvällarna istället. Men idag är det bara två lektioner så slutar vi vid tolv så jag ska inte klaga. Efter skolan ska jag träffa Anna, det ska bli riktigt kul för det var ett tag sen nu! Något som också är ganska kul är att sitta här på mornarna faktiskt, för Edija är så yr såhär dags. (eller hon är alltid lite småyr men nu är hon som värst.) Hon utbrast precis "igår fick jag en boll av Christian", helt seriöst. Det tog ett tag innan hon öppnade munnen igen och förklarade vad hon pratade om. Jag fattar ingenting! Haha. Nej nu kom Johanna och klagade över ont i magen. Jag ska gå och krama på henne. PUSS

Kommentarer
Postat av: Edija

hahaha men faan då =(! Nu vet hela världen om att jag e småyr -.- (som om dem inte visste det innan men aah) :P.. Och bollen av christian, det gjorde ont de jaah!

(jag syftar fortfarande på de jag berättade i datasalen xD) hahaha

PUSSPÅREJ

2009-02-05 @ 13:14:51
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0