sen en tid tillbaka



    Sen en tid tillbaka har jag varit trött
    Försökt att vara allt på samma gång
    Så mycket man kan göra och borde och vill

    Sen en tid tillbaka har jag varit tom
    Och försökt att hitta spår som leder rätt

    Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
    Och försökt att känna efter hur det känns
    man gör som alla andra, försöker att bli van

    Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
    Och försökt att vara nån till lags

    Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
    Och insett att jag måste börja om

    Och allt som är bra med mig
    har jag förmågan att glömma bort
    Har jag förmågan att glömma bort

    jag saknar något jag en gång hade
    men hur mycket jag än kämpar
    så tjänar det ingenting till
    du anar ingenting




Kommentarer
Postat av: Elin

Puss på dej!! :)<3

2009-02-04 @ 17:03:37
URL: http://sweetduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0