someday when you'r older

Tess påminde mig precis om att det är fredagen den trettonde idag. Även om jag aldrig har haft otur på just den dagen så är man lite sådär, skrockfull? Heter det så? haha. Jag hoppas iallafall att ingenting hemskt händer, min morfar säger trots allt att det är hans turdag, kanske kan det bli min också? Jag är extremt trött idag, ni vet så där trött att man knappt är medveten om att man rör sig överhuvudtaget. Jag är nästan förvånad över att jag lyckats ta mig till skolan, haha. Idag är en lång och seg dag, jag har ingen lust med nånting. Naturkunskap första lektionen, kan det bli värre? wuhu här är vi positiva. Nu kom Johanna och klagade på att hon har ont i munnen, jag ska gå och blåsa! awiiiiiha, är jag trött eller? JA det är jag.
BF1b, jag varnar er, ni kommer inte få det lätt idag! jag lider med er. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0