the way you make me feel

Jag har precis varit iväg och tränat, så nu är jag helt slut & ska snart hoppa in i duschen. Sen ska jag sova för jag är så sjukt trött. Huvudvärk har jag också, jag tror jag slarvar för mycket med glasögonen, ajabaja på mig. Torsdag idag, ännu en dag avklarad och ännu en dag närmare det efterlängtade l o v e t. Eller är det bara jag som längtar? Den här torsdagen, har som alla andra torsdagar varit slapp och skön, vi 'slutade' runt tolv men sen skulle vi på utställning vid två. Efter det träffade jag Daniel en stund, puss på honom. Johanna var också med och det är ju mördarblickar som gäller eller vad säger du kvinna? ;) haha! Ae, jag är trött & imorgon är det fredag. Då ska jag träffa Macce, Lovisa och albin aka Albinobitchen, trevligttrevligt. 
PUSS OCH GODNATT

jag tycker om min daniel
han är underbar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0