until it rains down from the sky

Jag tackar Lovisa som fick mig på bättre humör förut så jag orkade ta tag i pluggningen överhuvudtaget. Nu är leksaksanalysen färdigskriven iallafall, sen att det säkert kommer gå åt helvete på muntlig redovisning imorgon är en annan sak. haha, nu är vi positiva igen jarå. Nu har jag precis kollat på andraavenyn, det är verkligen superdåligt, men man kan bara inte sluta följa det nu, man måste se hur det går med allt. Jag ska nog gå och lägga mig nu och hoppas på att jag är på bättre humör imorgon. Det är då onsdag & vi ska på någon konsert, trevligt? PUSS

Kommentarer
Postat av: Lk

Sv: Åh du är så gullig <3 samma här! Det vetu :)

2009-02-03 @ 22:55:01
URL: http://Lisak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0