you can't feel what your heart don't wan't to feel



cause in times like these, you notice which one you can trust
and which one that really cares about you
 

Nu har jag kommit hem från Aany, riktigt trevligt att träffa henne som sagt. Nu är jag jättetrött, men jag ska iväg och träna ändå. Fast det blir att träna med mamma, för Lovisa kunde inte. Synd tycker jag, för jag hade sett fram emot att få träffa henne. Men vi ses på lördag så jag få försöka överleva. Imorgon är det iallafall fredag och då ska jag va med Johanna. Det blir mysigt .
Nu ska jag byta om till träningskläder, PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

göll.

2009-02-05 @ 20:03:57
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0