är du en av de som saknar någon du trodde du kände?

När jag vaknade imorse var jag gladare än vad jag varit på länge, och det kändes så jävla bra att vakna med en sån känsla. Det höll i sig nästan hela dagen, till ungefär näst sista lektionen. Visst att vårat schema är sämre nu än förut, men så jävla dåligt är det inte. Palla klaga över sena dagar och för mycket läxor, vi har inte ens hälften av vad typ samhäll&natur linjerna har? Vad hade ni förväntat er? Det är gymnasiet vi går på. Ah, Stefan och Johanna höjde mitt humör på sista lektionen iallafall, så jag var inte så jättesur när jag gick ifrån skolan iallafall. Efter skolan träffade jag och Johanna våran kära tönt Rasmus, det var trevligt. Nu ska jag gå och sova tror jag, det skulle vara skönt. Imorgon är det sovmorgon, härliiiigt. Godnatt & PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0