att bära en dröm idag är ingen lätt sak

Jag fryser och nördar lasselindh, det är lite småmysigt måste jag säga. Jag funderar på att ta en lång promenad i snön och sen gå hem och duscha riktigt riktigt varmt. Så långt har jag planerat min dag. Jag känner mig som en zombie, jag är så himla trött och det börjar nog bli dags att inse att man måste fixa till sina sömnvanor. Inatt har jag sovit på en madrass, på ett golv och det var riktigt obekvämt. Plus att rummet var extremt litet och jag hade cellskräck, haha. Men mysigt har jag haft det på Johannas land iallafall, det var skönt att komma bort bara för en natt sådär. Tack för att du finns hjärtat. Nu blir det faktiskt promenad. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0