cause every second with you counts

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli framåt tolv så jag kan gå bort till statiol. Johanna ska hämta upp mig där, sen åker vi till hennes land. En hel helg med henne mitt ute i ingenstans, kan det bli bättre? Njae, inte just nu faktiskt. Jag vill komma bort ett tag, det ska bli skönt. Det snöar som fan ute, typiskt att allt kommer nu när julen & nyår är över. Men vi ska väl inte klaga, den kom ju iallafall! Johanna har fått för sig att vi ska åka pulka, haha mysigt! Jag tror inte jag har nån täckning på min mobil där ute, så jao, vi hörs när jag är tillbaka helt enkelt. PUSS och ha det bra. För det tänker jag ha, som fan att jag ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0