cause I've already suffered the fever of disbelief

Fredagskvällen vart lyckad även om inte allt gick enligt våra planer. Bion var jättebra, vi såg 'I taket lyser stjärnorna'. Jag säger som Emma, jag vet inte om det var filmen som var bra eller om den vart bra bara för att vi älskade boken innan. Men grät gjorde vi iallafall, eller inte bara vi utan nästan alla i hela biosalongen satt och snyfftade, hah. Efter bion var tanken fest, men det verkade som om han som skulle fixa in oss till festen hade däckat? haha, hur som helst så blev det ingen fest för våran del, men lite spårvagnsåkande och häng på donken. Men vi hade kul ändå. Jag och Lovisa sov kvar hos Elin inatt så nu har jag precis kommit hem. Jag borde sätta mig och skriva rent intervjun och leksaksanalysen, får se om jag hittar någon ork till det. I kväll kommer Daniel hit förhoppningsvis, myspådet. Nu blir det pluggning, och städning också.  PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

bästa filmen! Bästa hanna!

2009-01-31 @ 17:58:53
URL: http://sweetduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0