'Cause lately you make me weaker in the knees

Efter en promenad och lite matteplugg så kände jag för ett långt varmt bad. Det finns nog inget mer avslappnande än att ligga i badet med massa tända ljus och lyssna på musik. Det är sjukt mysigt också. Nu ska jag platta håret så jag slipper göra det imorgon, vilket innebär att jag kan sova längre. Det kanske jag behöver om jag ska orka gå i skolan hela dagen, för jag har tänkt att försöka gå dit imorgon. Sen får vi se om jag klarar av hela dagen, men jag ska försöka iallafall. Det var tydligen lite mindre än hälften av klassen som var hemma idag? sjuktider it is. Men jag mår iallafall mycket bättre iallafall. Nu blir det plattisen och sen sängen.  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0