do you know what its like?

Min pappa försöker lura i mig sin nya påhittade kur mot förkyldning. Man ska äta en kiwi och sen gå och lägga sig tidigt? Det kan vara värt ett försök, för jag har verkligen tråkigt. Det är ingenting bra på tv, ingen rolig inne på msn, johanna dissar mina sms och jag orkar inte mer godis. Men jag är inte tillräckligt trött för att sova, så då tycker jag en kiwi och OC låter bättre. Så så får det bli! Men det blir nog ingen mer uppdatering här ikväll iallafall, PUSS & godnatt

jag saknar min bästa vän lovisafisa


Kommentarer
Postat av: jojjo

vem dissar vem då :O :O jag svara ju!!<3

2009-01-23 @ 22:11:01
URL: http://johannaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0