Do you want to run away together?

Att ha ont i halsen är inget kul verkligen, det gör sjukt ont varje gång jag sväljer. Jag tycker lite synd om mig själv faktiskt. Men iallafall, jag gick till skolan imorse iallafall, sen att jag nästan har sovit mig igenom dagen idag också är ju en annan sak. Men vi hade bara två lektioner sen slutade vi, jag älskar våra torsdagar alltså. Naturkunskap och Tema, och sluta vid 12, underbart. Sista lektionen rörde upp mycket känslor, så jag och Johanna bestämde oss för att åka hem till henne, svulla och kolla på film efter det. Så det gjorde vi, mys på det. Vi skulle ha träffat Macce, men det fick bli en annan dag. Rasmus kom efter ett tag och höll oss sällskap, det var trevligt. Sen träffade jag Moa på bussen hem också, om ni ville veta liksom. Nu är min mamma snäll och lagar mat åt mig. Jag ska vara snäll och ge datorn till min bror. Vilken toppen syster! PUSS

Lovisa, jag ville bara påminna dig om att du inte ska glömma det nya, likzoM astufft :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0