I gotta stop pretending who we are

Jag klarade av en lektion sen gav jag upp. Jag gick och sjukanmälde mig, tillsammans med Edija som mådde så illa, sen åkte vi ner till bussen tillsammans. Jag övertalade Edija om att jag var dödsjuk så hon skulle vänta på min buss tillsammans med mig, jag är evil sometimes. Nu är jag iallafall hemma, eller jag har varit ett tag. Nu somnar jag snart så jag ska gå och lägga mig i min säng och kolla på film tror jag. Men först ska jag kolla Edijas söta kommentarer här i bloggen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Edija

hahah sometimes eller hälfen av tiden?(A) ahah skojja frugan du är underbar!

Aah det var ju bara kul att sitta o vänta på din buss, o så klagade vi så klart (H).

PUSS på dig min sjuklingspartner <3 (mitt på hittade ord)

2009-01-27 @ 14:52:22
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0