It's cold outside but between us it's worse in here

Det vart som jag trodde, en bra dag. Skolan var helt okej, torsdag säger allt, skönaste dagen. Efter att vi slutat åkte jag med Johanna hem, hon pluggade & jag satt vid datorn, haha bra där. Sen träffade jag Elin och vi åkte hem till henne, hade det bara allmänt trevligt och umgicks med hennes bror. Kul att träffa båda två igen, det var ett tag sen sist kändes det som. Nu sitter jag här och har precis gjort alla val klart, individuella valen och allt sånt. Skönt att få det ur världen, sen får vi se om det blir bra i slutändan men det hoppas jag. Imorgon är det fredag och det kommer förhoppningsvis bli en toppen dag, som får ett bättre avslut på kvällen än vad den här dagen har fått. Jag ska iallafall träffa Lovisa, Elin och Emma. Så är det bio och eventuellt fest som gäller, sen sova kvar hos Elin också tror jag. Mys på hög nivå!  Jag längtar! PUSS


Kommentarer
Postat av: Your Girlfriend

Du är allt bra du :) hihi <3

2009-01-29 @ 21:03:42
URL: http://Lisak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0