när du träffat botten kom ihåg mig då

Jag tycker om torsdagar, fast endast för att vi slutar tidigt. Idag hade vi prov om grupprocesser sista timmen, och man fick gå när man var klar. Vilket betyder att jag slutade redan klockan 11 idag, riktigt skönt. Då vart det en stund med Johanna på stan i väntan på att Elin skulle sluta skolan. Att träffa Elin var trevligt kan jag lova, kvinnan är underbar. Vi fick även sällskap av Linda ett tag, mys. Nu sitter jag här hemma och väntar på att jag ska få lite mat. Ikväll är det informations möte om ind.valen på skolan. Jag orkar inte gå dit egentligen, men jag är så illa tvungen. Imorgon är det fredag, då ska jag träffa Lovisa. PUSS på henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0