Now we ain't talk since we left, it's so over due

Typiskt mig att sätta mig och skriva blogg när jag egentligen inte har tid. Jag ska möta Lovisa och ta bussen in till stan om en timme, och innan dess ska jag byta kläder, platta håret, packa och sminka mig. Bra jobbat där Hanna! Idag har varit en soft dag, vi hade en lektion på morgonen. Jag tror bestämt NK-läraren börjar få lite temperament, haha. Sen hade vi håltimme i 3 timmar typ, så då åkte jag & johanna hem till henne och sedan vidare på stan. Vi hade fått en uppgift att vi skulle kolla på leksaker och tänka på vilka inblickar i samhället de ger barnen, haha. Det tog en kvart eller nått och sen gick vi hem till Johanna igen, för att sedan åka tillbaka till skolan för estetlektion. Där var det lika mycket kaos som vanligt med bf1b och jag har fortfarande kramp i armen efter att ha killat Henke på ryggen typ en kvart i sträck, hahah. Nu är det nog bäst att jag slutar skriva, jag hoppas på en mysig kväll (vilket det med all säkerhet kommer bli). PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0