still here waiting thought i still have my doubts

Idag är det kort dag i skolan, fyfan va skönt. Just nu sitter jag i en mörk datasal och det enda ljud som hörs är knappandet på tangentbordet och min mobil som vibrerar för att Johanna smsar, haha. Tystnad är underbart. Fast nu kom Edija hit, jajävlar då är det lampor och prat som gäller. Som hon själv sa, vi behöver inte ens vända oss om för att veta att det är hon som kommer, alla vet att det bara är hon som vill ha tända lampor i datasalen på morgonen. Vi får väl se om man hör Johannas släpande steg utanför snart. Jag tror att det kommer bli en bra dag, jag hoppas på det. Jag ska till karriärvägledaren sen och disskutera valen, usch. PUSS

puss på min pojkvän som är jättesöt

Kommentarer
Postat av: Edija

hahaha aah, det är ett solklart tecken på att jag e inne i rumet (H). Jaa det känns som om denna dag kmt bli lyckad absolut !:D.. PUSS på min söta Hanna, o så ett tack till Daniel som får henne o må så bra ^^,.



PUSS<3

2009-01-29 @ 07:58:47
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/
Postat av: Hanna

svar: Ja visst är den fin! :)

2009-01-29 @ 18:49:38
URL: http://hannaabrahamsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0