the smile on your face let me know that you need me

Jag ångrar att jag gick upp imorse, jag ångrar att jag satte mig på bussen och jag ångrar att jag åkte till skolan överhuvudtaget. Nu tror jag bestämt att jag har feber, usch. Men har man kommit hit kanske man ändå kan stanna en stund?.  Jag får se hur mycket jag orkar. Sandra har precis konstaterat att hon är en nolla. Nu kom Edija hit också. Jag kanske överlever dagen tack vare tjejerna, vi får se. Johanna är sjuk idag och jag ber om ursäkt att jag smittat dig.  PUSS

Kommentarer
Postat av: Edija

Nae tyvärr vi överlevde bara matten idag frugan sen var det dags o dra sig hemåt, du med feber o jag med magont o illamående te max;O!!.. Krya på oss tycker ajg vi borde göra(A) haha. PUSSpåt! så kanske vi ses imr ^^, <3

2009-01-26 @ 12:07:23
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/
Postat av: sandra.

vaddå nolla??:P hehe men du får krya på dej är tomt i skolan utan dej:) puss

2009-01-27 @ 18:10:57
Postat av: hanna

svar till sandra: awh va söt! :) jag är här idag & räddar din dag, nollan ;D pusss

2009-01-28 @ 07:54:04
URL: http://hannaakindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0