there is something in your eyes

Det där med att somna tidigt funkade inte riktigt igår, jag gick och la mig men jag tror inte jag somnade förns framåt halv ett ändå. Jag måste verkligen vända tillbaka dygnet igen, på torsdag börjar skolan och bussen går klockan sju, jag kommer dö. Men än så länge är det fortfarande lov! Nu har jag precis slagit in den sista presenten till Isabella, kvinnan fyller år på onsdag, men vi ska fira henne ikväll. Det lär bli riktigt mysigt och jag ser verkligen fram emot det. Nu ska jag ringa till Johanna och få henne att skratta, sen ska jag börja göra mig i ordning. Om jag är snäll kanske jag städar mitt rum också, vi får se hur det blir med den saken. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0