to defend a mistake is to make a mistake again

Igår talade jag om för Edija att jag hade ont i halsen, då blev hon jättesur och sa "jag sa ju till dig förra veckan att du skulle bli sjuk om du satt på det kalla golvet i gympasalen". Idag mår jag ännu sämre än vad jag gjorde igår, jag tror jag kommer få ångra att jag inte lyssnade på henne, om det nu beror på det haha. Jag vill verkligen inte bli sjuk! Idag har varit en riktigt seg dag, vi har haft tema lektioner hela dagen. Jag är otroligt trött, sova nere i cafeterian på rasterna är min nya hobby känner jag! Nu ska jag sluta klaga och gå och leta efter fika i frysen. Erika är påväg hit, och jag borde antagligen snabba på eftersom hon bara har 20 meter att gå. PUSS


Kommentarer
Postat av: Edija

hmm jag tror inte jag behöver säga så mkt här(A) ahah:D.. Men en fru måste lyssna på sin make ibland (H) PUSS<3

2009-01-26 @ 12:12:25
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0