What would you say if I took those words away

Nu har jag rätt så nyligen kommit hem från skolan, lite segt att gå till kvart i fyra. Vi har suttit och lyssnat på massa information om inriktningar, valbara kurser och stråk, just nu spyr jag på allting. Såna där val ger mig verkligen bara ångest, usch. Om man bortser från allt negativt så har det varit en bra dag, det var riktigt kul att träffa klassen igen. Vi har börjat med ett nytt tema på temalektionerna, där vi ska lära oss mer om grupper kan man säga. Just nu håller vi på att prata om vår egen klass/grupp, hur det funkar. Lektionen slutade med att vi gick varvet runt så skulle klassen säga något positivt om varje person. Det blev en hel del skratt och jag bara älskar bf1b, verkligen, vi är great. Nu ska jag snart äta massa god mat och sen ringa Lovisa. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0