you had a last chance but It didn't last for long

Även idag vaknade jag på världens bästa humör, men det höll inte i sig hela dagen idag heller. Jag har inte mycket mer att säga om dagen, eller skolan behöver inte nämnas överhuvudtaget. Jag blir bara så arg då, jag fattar inte hur folk tänker. Efter skolan iallafall så var jag på stan med Johanna, sedan träffade vi även Daniel, Vp och Tom(?) ett tag. Det var mys. När jag kom hem så var det plugg som gällde och även massa skratt tillsammans med bror & Suss. Ni är underbara. Men ae, jag känner att jag inte har någonting vettigt att bidra med idag. Jag hoppas på en bättre dag imorgon. PUSS och godnatt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0