den vackraste stunden i livet var den när du kom

Jag är rätt bra på att snurra in mig själv i massa förvirrande tankar. Men tillslut blir det bra. Jag har spenderat dagen med min pojkvän, riktigt mys. Även värt att nämna att vi idag har varit tillsammans i fem månader! Kvällen avslutades med en promenad tillsammans med Erika, trevligt var det. Nu funderar jag på att ta något att äta och sen sova! Imorgon blir det nog springrundan igen och sen ska jag träffa Lovisa, Macce och Nicce. Det var alldeles för längesen vi sågs alla fyra, så det ser jag fram emot!  




 






                                                                                                                                                                                      
     fem månader
                                                                                                                                                                                         I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0