if love was time I would give you an eternity

Idag har jag träffat Lovisa, det sker allt för sällan nu för tiden, så det var riktigt kul. Vi tog en filt och satte oss i brunnsparken och bara pratade. Hade det bara varit liiite varmare hade allt varit perfekt. Sen nu ikväll så har jag och pappa varit ute och övningskört, för tredje gången eller nått. Framsteg framsteg! Jag kom hem levande i allafall, så det gick ju bra, ts. Nu sitter jag och kollar bussar imorgon, jag har tydligen sovmorgon ifrån matten, så jag börjar vid halv tio. Finns typ ingen buss som passar så jag kommer i tid till lektionen, antingen kommer jag 40 minuter innan vi börjar, eller 5-10 minuter efter att vi har börjat. Jag kör fan på att komma försent, det är det värt! Jajjamänsan. Nu ska jag nog gå och lägga mig.


PUSS

Kommentarer
Postat av: tess

Tack så mycket Hanna :)

2009-06-09 @ 21:11:36
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0