To hell with my pride, let it fall like rain

Vilken dag! Jag vaknade upp bredvid Daniel imorse, sen åkte han iväg till skolan. Medan jag var kvar hemma och latade mig eftersom jag hade sovmorgon. Sen flöt väl dagen på rätt bra, jag har varit så jääkla trött bara, helt otroligt. När jag är trött, riktigt trött så blir jag bara på dåligt humör. Så jag har nog varit största plågan idag kan jag tro.. Efter skolan hade jag ju då lovat Johanna att leta efter en klänning med henne på stan, så efter lite käk och känslosamma diskussioner begav vi oss däråt. Som tur var så hittade hon klänningen rätt snabbt och vi fastnade hos Elin och höll henne sällskap när hon jobbade, gratis jordgubbar till oss! lovely. Nu funderar jag starkt på att gå och lägga mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0