baby I can feel your halo

Fredag betyder helg, och helg kan ju inte vara annat än underbart! Det här är nog första helgen på riktigt länge som jag nästan inte har någonting alls planerat. Faktiskt riktigt skönt! Jag funderar på att bara ha en hemmakväll, men man brukar tröttna på det framåt klockan nio. Men det är lockande, jag är så himla trött och nu har jag ont i magen också. Hela veckan har bara sprungit förbi, det känns nästan som tisdag idag. Vi har slutat tidigt varje dag och vi har ju knappast gjort något vettigt på nån lektion typ. Men skönt att komma hem tidigt iallafall. Just nu sitter jag och kollar runt på bärbara datorer, det lutar åt att önska sig en i födelsedagspresent. Jag fyller år om exakt en månad idag faktiskt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0