and I shouldn't stay long, I shouldn't stay long

Jag har varit ute med Lovisa en sväng nyss, hon ringde när jag precis hade kommit ut ur duschen och frågade om jag skulle med och handla. Självklart kände jag att det var viktigare och träffa henne än att plugga naturkunskap, så jag slängde på mig lite kläder och gick för att möta henne. Alltid lika trevligt att träffa henne, behövs bara en liten stund och jag blir ändå på så bra humör. Nu får jag inte träffa henne på en vecka, lyllosen åker till spanien imorgon. Vi har stod och prata en stund, om något som inträffade förra veckan eller när det nu var. Jag känner rent obehag över att gå själv genom sörping på kvällarna, jag tycker det är riktigt obehagligt. Egentligen, lilla söderköping, vad kan va så farligt? Men nae, det finns riktigt obehagliga människor och jag vägrar gå ensam någon längre sträcka iallafall. Usch, jag bara ryser. Nu ska jag iallafall läsa igenom naturkunskapen en sista gång, sen får provet gå som det går imorgon. Tillbaka till skolan blir det iallafall, skönt med ett litet break ifrån det och komma tillbaka till praktiken. Idag har jag varit på månen, och visste ni att det finns djur på månen, speciellt krokodiler (; haha. Nej, nu blir det plugg sen sängen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0