guess this means you'r sorry

Jag har haft en riktigt lugn och skön dag. När jag vaknade imorse så tog jag med mig engelskaböckerna och satte mig i solen på altanen. Jag skrev klart min bokrecension samtidigt som jag bättrade på brännan liksom, ts. Sen åkte jag in till stan, träffade Johanna. Sen tog vi en buss hit, käkade gott, var ute ett tag, sen bara satt i solen och pratade. Sjukt härligt. Igår var det födelsedagsfirande för Johanna också, men några tjejer. Det var riktigt trevligt. Imorgon blir det pluggning, sen hoppas jag hinna med att träffa Lovisa en stund, det skulle behövas! Jag saknar henne. Sen går vi mot nu skolvecka igen, en riktigt körig. MEN det är bara två veckor kvar till sommarlov, så jävla underbart! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0