I let someone in

Det har slutat regna, himlen är klarblå och solen är tillbaka, awesome. Jag slutade tidigt från praktiken idag, riktigt skönt efter min stressiga och tidiga morgon. Jag åkte hem ett tag och sedan in till stan, där jag träffade Daniel och Gurra. Det är sjukt att även om vi 'bara' träffades i en och en halvtimme så kunde jag inte sluta le när jag kom hem. Han gör mig så lycklig och får mig att må så bra. Det är en underbar känsla.. Egentligen borde jag sitta och plugga nu, eftersom vi har två prov nästa vecka. Men jag kommer inte igång, kan det vara så att man kan glömma bort hur man pluggar? Ganska illa isånafall eftersom jag ska klara av två år till i skolan, om inte mer efter det sen. Fem veckor, om fem veckor har jag klarat av mitt första år på gymnasiet, tiden går fort när man har kul?. Nu ska jag fortsätta 'plugga'..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0