I want to be the one who catches all your tears

Så var det söndag igen, nu för tiden tycker jag både veckorna och helgerna försvinner för snabbt. Den här helgen har varit sjukt underbar iallafall. Den startade med grillning i fredags med delar av klassen, riktigt kul var det. Sen tog jag och Moa bussen hem, och sedan så kom Daniel till mig på kvällen. Han stannade hos mig över natten och nästan hela lördagen. Underbart. och idag har vi varit tillsammans i fyra underbara månader. Det är sjukt va tiden går snabbt. Lördagkvällen spendarade jag i ektorp hos Elin och Erik, där var det party. Elin fyller 18 år idag, så grattis till henne! Kvällen bjöd på många skratta, härligt att träffa de andra tjejerna också, riktigt kul kväll. Jag hoppas Elin hade lika kul som jag, för det är hon värd! Härligt helg helt klart!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0