I'll follow you

Jag har haft en underbar dag idag också! Lycka. En bra dag i skolan, den flöt på rätt snabbt även idag. Det känns att det snart är sommarlov, dock har vi massa grejer till nästa vecka. Men det löser sig! Efter skolan mötte jag Daniel och följde med honom hem till åby. Det finns inget mer att säga än att han är underbar. Nu sitter jag här och försöker skriva på min bokrecension i engelska, men det går inget bra så jag tror jag ska gå och duscha sen sova istället. Jag är lite granna i chocktillstånd tror jag för tillfället, haha. Jag ska försöka vara snäll, men om du sårar henne eller så, då jävlar tänker jag inte va snäll. Det var allt jag hade att säga.

Eller nej föresten, massa grattis till JohannaL på födelsedagen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0