let me go, I can do this on my own

Inte världens bästa dag idag kanske, nae va. Mitt humör har verkligen varit skumt, pendlat upp och ner hela dagen. Jag ber om ursäkt till alla som råkat ut för mina humörsvängningar idag, haha. Dock verkade hela Bf1B lida av konstigt humör idag. Jag har blivit ännu mer förkyld, nu har jag huvudvärk också. Plus att min kära pollenallergi besvärar mig också. Härlig dag verkligen. Det känns som jag har feber också, jag vill helst av allt bara lägga mig i min säng. Men nej, vi ska iväg till Linköping och hem till min faster. Hon fyllde år igår så vi ska fira henne idag. Jag hoppas på tårta, det skulle förgylla min dag, kanske skulle det va det bästa på hela dagen? Nej, min dag har inte varit speciellt bra. usch.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0