love love darling

Underbar dag! Solen har lyst på oss hela dagen, förutom nu ikväll då, och jag har varit på riktigt bra humör faktiskt! Vet inte om det berodde på den där långa sovmorgonen imorse. Efter skolan så åkte jag, Moa och Krattan till stan och köpte present till Johanna. Sen tog jag och Moa bussen hem, vi försökte hitta på lite rim till presenten också, jag tycker vi lyckades rätt bra faktiskt! När jag kom hem så tog jag min engelska bok och satte mig och läste, jag tror jag har läst nästan 30 sidor idag, så jag hoppas fanskapet tar slut snart. Nu längtar jag till imorgon, jag känner på mig att det blir en bra dag! Ett plus i kanten på att jag får träffa Daniel efter skolan, lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0