maybe a brighter day

Mitt inlägg igår beskrev min dag ganska bra tycker jag. Jag har tappat bort mitt usb-minne med ALLA mina skolarbeten på, plus lite bilder. Jättebra Hanna, jättebra! När jag kom hem så hade jag fått brev från kommunen, och det stod att på grund av ekonomikrisen och nedskärningarna på personal så var det mindre platser för sommarjobb, så självklart fick inte jag nått. Jag har inte hört någpt från nån av dom andra heller. Jag rev sönder pappret. Nu är frågan vad fan jag ska göra hela sommaren utan pengar? Kan bli kul. Den här dagen har iallafall börjat bättre! Jag och Moa fick varsin disktrasaaa när vi var påväg till spårvagnen, haha! Nu sitter jag i skolan och hoppas att det blir en bra dag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0