reach the world

Klockan är 7  minuter över tolv, alltså kan man inte längre säga att det är onsdag. Nu är det torsdag. Jag vet inte varför jag skrev det där, men okej. Jag sitter iallafall hemma hos Johanna, vi lyssnar på mayham och johanna äter ostbågar. Vi var ute på världens längsta promenad förut, jag har ont i mina vader och mitt knä. Vi gick mot oxelbergen, var helt plötsligt nästan i lindö och sen miami. Ojojoj va vi gick, tss. Nu har vi haft myskväll och gjort oss vackra. Jag ska sova här inatt, jag bor här för tillfället. Jag får faktiskt sova på en mjuk säng den här gången, lycka! Naej, nu ska jaag gå..

PUSS

Kommentarer
Postat av: timmy

bästa oxelbergen :D <3

2009-05-21 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0