she got her body on fire

Vi har precis vaknat nu, riktigt skönt att sova länge för en gångs skull. Jag sitter här och målar naglarna och johanna springer runt, jag vet inte riktigt vad hon gör. Men äcklig är hon. Hon äter ostbågar från igår nu på morgonen, det är det vidrigaste jag vet. Jag mår illa vid bara tanken! Nu håller hon iaf på med frukosten, så lite förlåten är hon iaf... Vi ska snart vidare till sörping, fira min mor lite granna. Sen får vi se vad som händer. Johanna är ju ensam hela helgen, så jag vet inte, jag kanske sover en natt till.  Hon sköter det här bra måste jag säga, hennes föräldrar borde vara stolta.. Hon upptäckte att glasen var slut i skåpet, så hon gick precis på glasjakt i lägenheten. Hon hitta sju glas utspridda. Hur går det med diskningen johanna larsson? ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0